Alla inlägg den 23 maj 2009

Av David Eriksson - 23 maj 2009 18:43

FEST

I dag ska vi grila och dricka öl...Prata nys med Sören och han är på väg ut och sen kommer Isak med matten, så vi starta grilen snart...Men nu har vi vänta i över en tim och ingen Isak här...Vi ringde till han och han var så berusad så han viste inte vad han heter, han sa att han var på väg...Men efter tre tim så ringde vi igen, men han hade inte åkt från stan än...Så jag och sören började bli trött på han nu, för ingen av oss hade ätit något...efter många timars väntan så kom han och vi fick börja grila, fy fan va gott det va...Men tack vare att man festade i går så tog det inte så bra, så jag skuta dricka...Vi for ner på stan med Lars och titta på alla raggarbilar och sen for vi hem till Sören ett tag...Sen for jag och Lars hem till mig för att se en film....En bra kväll blev det:) Ha det bra alla läsare, Kram....



WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards