Alla inlägg den 27 maj 2009

Av David Eriksson - 27 maj 2009 23:41

VARFÖR

Varför, ja det kan man fråga sig...Jag inser att man inte kan gå runt och va sur livet ut, för att man har blivit sårad och sviken, det tar på alla krafter om man ska göra det...Mitt EX som jag saknar än efter så många månader, på samma gång har jag nästan hata henne för det hon gjort och för att hon har försökt såra mig med olika saker, som elaka sms..Men det bevisa bara att hon mår dåligt själv och det är tråkigt..Och när hon nu har beräta saker som jag aldrig trodde om henne, det är som en annan tjej, så inser jag mer att det är synd om henne och det gör ont att höra att någon man har älskat och bryt sig om förstör för sig själv så otroligt mycket...Men jag hoppas verkligen att hon ta tag i sig själv och rycker upp sig...Det går inte att stänga in allt inom sig och bara spela att allt är bra, det kommer i fat en och då slår smärtat hårdare...På våra 2,5 år såg jag henne fälla tårar en eller två gånger, så när hon gör det så förstår man att hon verkligen ångra det hon gjort...För någon vecka sedan ringde hon och sa förlåt för det hon gjort, men jag trodde henne inte...Men som det va så hörde jag att tårana kom och jag förstog att hon verkligen mena det hon sa...Jag vet att hon inte är ond, att hon bara mår så så dåligt så hon döljer allt igenom att göra så duma saker och förstöa sig själv...Så med dom alla ord vill jag bara säga, va aldrig för hård mot någon som såra, för det bevisa bara att dom mår så dåligt och våga inte va lycklig och våga inte bli vuxen och lämna bo...Men till alla er som mår så dåligt, så ni måste såra andra säger jag bara, våga ta i mot hjälpen ni har fram för er och va lycklig...Tack för mig bloggen:)  Kram

WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards