Alla inlägg under maj 2009

Av David Eriksson - 6 maj 2009 23:19

TVÄTTA

I dag har jag städa och tvätta:) skönt nu är det borta för den här gången hehe...Sen for jag och Emilio med sören upp på afären för att handla en present, för Emilio ska till en kompis som blir 10 år på Lördag:) så han blir kvar här i helgen med...:)

Sen har vi varit ute i solen, det skulle va dåligt väder i dag, men solen kom:) trevligt och varmare blir det i helgen:)...

Har er dag varit bra med ?....Nä nu är kl 23:22 så nu tänker jag ta o sova några tim innan Emilio ska upp o iväg till skolan...Men ha det bra alla läsare...Kram på er alla...


WOLF

Av David Eriksson - 5 maj 2009 23:33

NY DAG

Börja dagen med att sova för länge hehe, var länge sen sist, men men det händer alla...Sen kom min granne ner och ville att jag skulle följa med på stan, för hon hade lyckats badda mob i toan haha, det är fan inte bra det:) sen när vi kom ner på stan så hade dom inte den färgen hon ville ha haha, ojoj...Men det fixa sig säkert...Sen for man hem och städa och sen kom Emilio hem vid två:)

I morgon ska jag tvätta fy fan va tråkig, för nu är det så mycket med...Nä nu ska jag göra mig klar för sängen och invänta en ny härlig dag:) ha det så bra alla där ute:) kram....


WOLF

Av David Eriksson - 4 maj 2009 18:56

MÅNDAG

En ny härlig vecka och maj är det med:) fy va tiden går fort...Har ni alla haft en trevlig helg? det har jag eller vi:) Min dotter var ju här den här helgen så det va roligt, för jag har inte träffa henne sen före påsk....I dag har jag plcka lite här hemma och i morgon ska jag tvätta, så roligt hehe eller inte...I dag har vi sålt en av kattungarna, känna konstigt ju, men så är det:)...Nu ska jag bara vänta så jag får se hitta hem, roligt att se när dom rädd djuren, själv får jag sälja alla katter nu, för att grannarna är så barnsliga, fan katter har vi haft i många år och aldrig har jag varit med om nå så barnsligt ..Man kommer i håg när man liten och mor o far hade katter inte var det någon som fjanta sig då, om att dom kunde hoppas in i fönster och hoppa upp i barnvagnar mm, nä nu ska dom hitta fel bara för att ha något att uttala sig om, fy fan säger jag...Ja dom lär ju hitta annat att klaga på sen hehe....Folk är ju så....Nä nu ger jag mig för i dag, men ni få ha det så bra alla trogna läsare...Kram på er alla....


Wolf

Av David Eriksson - 3 maj 2009 20:22

LIVET

I dag åkte min dotter hem:( så nu får man inte träffa henne fören två helger:( men tiden går fort...:)

Vi har i alla fal haft det kanon trevligt i helgen, såg några raketer och grila med Sören på fredan:) trevligt pch någon öl blev det...

Tänk att en del ska ha så svårt att förstå att dom har gjort bort sig och att man inte vill att dom ska höra av sig, hur många gånger ska man säga det till dom? men man har vänner som ställer upp, tack Patricia, du är en trogen vän(L)

Men i bland kan man bara känna som att allt man gör är fel, men så känner väl alla...Men Patricia, hon är trogen vän som alltid kommer att ha en plats i mitt hjärta, snäll, hon bry sig, fråga hur det är, ja så som en äkta vän ska va:)....Sen Tova hade åkt hem med bussen, så for jag o Emilio o spela lite spel på bodaborg:) roligt:P sen tog vi oss till lidel och sen tog vi en promenad hem är väl 4 km fan va skönt det va:)...Nu ska vi snart se tv, men ni få ha det så bra alla trogna läsare:) roligt att ni titta in....Kram på er alla...



WOLF

Presentation

Omröstning

Är ni er själva när ni är ute på kontaktsidor?
 JA
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards